Acemi Köşesi : SURFACE+BUMP+DISPLACE HATA
Merhaba arkadaşlar,
ben civil3d de bır surface oluşturudm, civilview ile 3dsmax e aktardım.
buna normal vrayblendmtl ile kaplama atadım.(1.resim)
buraya kadar sorun yok.
ama bu kaplamaya material den bump ve displace atadım bu durumda surface arasında kopmalar oluştu..(2. resim)
Bu konuda verebileceğiniz bir tavsiye var ise mutlu olurum..
şimdiden teşekkür ederim
- Offline
- Erkek
3d model farkli parcalardan oluşmuş ise eger.ornek olarak ayrı ayrı modellenıp bir arayagetirilmiş parcalar ise.pointleri (noktalar) birbirine snaplenip connect olmamişlar ise displace ettiğin zaman parcalanir bu gayet normal.mesh i birleştirin noktalari edgeleri bir bütün olduktan sonra deneyin probleminiz çözülecektir.iyi çalişmalar.
- Offline
- Erkek