Acemi Köşesi : 3dsmax Render Alırken Karanlık Çıkan Noktalar

Bu render biraz daha
orhanyılmazOrhan yılmaz demirciAvatar

Bu render biraz daha

Bu render biraz daha iyi oldu.

Sizden cevap geldiği zaman sorunları ve çözümlerini yazacağım. Aynı sorunu yaşayan arkadaşlar için yararı olur.


[email protected]
2019-12-13 19:48:21
  • Offline
  • Erkek
Hızlıca Özetleyeyim: Sorun
orhanyılmazOrhan yılmaz demirciAvatar

Hızlıca Özetleyeyim:

Sorun render ayarları ve Sahnedeki ışık yetersizliği

Çözümler:
Sahneye ışık ekledik,(Vraylight) Sampling Değerimiz:24

Render/GI Ayarlarından Current Preset (High)
Subdivs Değeri:80
İnterp. Samples Değeri:40

Light Cache Subdivs Değeri:1500

Bu değerler sabit değil, Üzerine bir sürü ayar ve işlem yapmak gerekir.
Sahne durumuna bağlı olarak değişir. Render ayarlarını öğrenmek gerekir,Doğru modelleme,Doğru kaplama,Doğru Işıklandırma,Doğru Render ayarları yapmayı öğrenmeliyiz. Bunları yaptığımız takdirde renderlarımız daha güzel olur.


[email protected]
2019-12-13 20:04:30
  • Offline
  • Erkek
3dsmax Render Alırken Karanlık Çıkan Noktalar
ezgidorukEzgi YıldızAvatar

çok teşekkür ederim evet iyi gözüküyor,
bu ayarlarla tekrar deneyeceğim.


3dsmax acemisiyim
2019-12-13 20:35:00
  • Offline
  • Bayan
ezgidoruk selamlar vray ayarlarından
berker3dBerker ERGÜDENAvatar

ezgidoruk selamlar vray ayarlarından zıyade bu tıp sorunlarda sorunun kaynagı ısık kaynagı oluyor. orhanyılmaz hocam render ayarlarını yukseltmek bır cozum ama hayatımda nerdeyse hıc bır sahnemde hıgh da ve lıghtcache 1500 lerde subdıvs 80 lerde kullanmadım. bunlar renderı gerek olmadıgı halde uzatabılır. tabı fınal renderlarda veya gerekırse bu degerler arttırılır ama bu tıp bır sorunu cozmek ıcın dırek basvurmak gereken ayar vray ayarları degıl bence ılk etapta.

yukardakı spotlar olusturulurken. gercek lıght objesı olarak yanı vray lıght dısk kullanılırsa bu golgelenmeler olmayacaktır. burada sanırım gorunen lıght materıal ılle ısık yapılmıs gıbı sorun orda baslamıs eger lıght materıal kullanıldı ıse.

ıkıncı alternatıf olarak vray lıght materıal ıle olusturulmak ıstenıyor ıse ıllakı ısıklar yada durum onu gerektırıyorsa lıght mtl ın parametrelerınden dırek ılumınatıon aktıf edılırse gene golgelenmenın onune gecılebılır bu durumda bıraz noıse olursa sahnede dırek ılumınatıon ın yanından subdıvs 16 ya getırılırse noıse larda sılınmeye baslar.

ve aynı sahneyı duzelmıs bır sekılde low da lıgtcache 300 lerde rahatlıkla render alınabılır kı sureyı cok kısaltmıs oluruz

bıde ustune denoıser acılırsa. sonuc dahada hızlı olabılır

ıyı calısmalar herkese ıyı aksamlar


www.berkererguden.com www.instagram.com/berkerguden3d/
2019-12-21 00:53:26 Edit:2019-12-21 01:01:14
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!