Acemi Köşesi : 3dmax noiselenme
Merhaba. Sahnede çalışırken render aldığımda Rglossines düşürdüğüm malzemeler üzerinde aşırı Noise oluyor. Vray sun ile çalışırken bu objeleri exclude ettiğimde noiselenmenin kalktığını farkettim ancak bu kez de istediğim etkiyi veremiyorum. Örneğin lake etkisini göremiyorum. H Glossines ile aynı etkiyi sağlayabilir miyim? Bu Noiselerin sebebi nedir? Full yansımalı yüzeylerde böyle bir problem göremiyorum sorunu nasıl çözebilirim?
- Offline
- Bayan
-Doğru fresnel değeri ile çalışmak (Sadece renk değeri girmek değil map'ler yardımı ile gloss etkisi vermek)
-Yeterli ve doğru ışık kullanmak (ne lightburn yapacak kadar yüksek ne de yeterli aydınlatmayı vermeyecek kadar düşük)
-Malzeme ve ışık subdivs'lerini yükseltmek.
Ben genelde zorlayıcı malzemelerle kaplı bir modeli ayrı bir proje olarak kendi oluşturduğum sanal stüdyo ışıklandırmasında çizip ana projeye import ediyorum. Bu oldukça kolaylaştırıyor işimi. Kocaman bir sahnenin tüm hesaplamasını beklemekten daha kolay
- Offline
- Erkek
-Doğru fresnel değeri ile çalışmak (Sadece renk değeri girmek değil map'ler yardımı ile gloss etkisi vermek)
-Yeterli ve doğru ışık kullanmak (ne lightburn yapacak kadar yüksek ne de yeterli aydınlatmayı vermeyecek kadar düşük)
-Malzeme ve ışık subdivs'lerini yükseltmek.
Ben genelde zorlayıcı malzemelerle kaplı bir modeli ayrı bir proje olarak, kendi oluşturduğum sanal stüdyo ışıklandırmasında çizip ana projeye import ediyorum. Bu oldukça kolaylaştırıyor işimi. Kocaman bir sahnenin tüm hesaplamasını beklemekten daha kolay render anında malzemedeki sorunları görmek.
- Offline
- Erkek