3ds Max : yüz mimikleri hakkında tavsiye
bir insan karakteri oluşturdum. kısa bir animasyon oluşturağım. araştırmalarım sonucu 3 farklı modifier olduğunu gördüm. Birisi Morpher modifieri ile mimikleri ayrı ayrı oluşturup bir modelde toplamak diğeri yüze kemik oluşturup Skin modifieri veya physique modifieri ile kemikleri modele tanıtmak. sanırım physique modifieri doğru bir tercih olabilir. bu konu hakkında tavsiyelerinizi nelerdir arkadaşlar?
- Offline
- Erkek
Tabiki morpher
- Offline
morpher modifieri kullanımı kolay olduğu için güzel sonuçlar elde edilebiliyor ancak kemik sistemi ile çalışanlarında yüz tanıma sistemi ile kendi yüz mimiklerini modele aktarabildiklerini gördüm. bunu morpher için de söyleyebilirmiyiz?
- Offline
- Erkek
Sanırım morpherda mümkün değil en azından ben gördüğümü hatırlamıyorum morpher ile.
Bununla ilgili birçok eklentide mevcut mesela birçok oyunda çok sıklıkla kullanılan faceware.
- Offline
https://www.youtube.com/watch?v=MLui6Qm_G7A
- Offline
izlediğim bir takım profesyonel çalışmaların kemik sistemi ile yapıldğını gördüm ilgimi çekti. kemik sistemi ile yüz mimikleri oluşturmak etkili gibi görünüyor. ilginiz için teşekkürler.
- Offline
- Erkek