3ds Max : Yürüyen Bant üzerindeki malzeme
Paylaştığım videodaki bantların üzerinde giden çöp gerçekçi ve sürekli durmadan yürüyor bantın üzerinde bende çalıştığım iş yerinde, bant üzerinde ambalaj atıkları yürütücem fakat böyle gerçekçi yapmam gerekiyor yardım eden arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim çok önemli bu konu benim için.
İyi Formlar.
--------------------------------
https://youtu.be/AMzDusBQcaY
-------------------------------
- Offline
Bol segmentli bir plane yap sonra çizgini çiz çöpün olacağı kısımları vs. path deform yap sonra orda percent degeri vs var bu senin hareket ettirme sıkıntını giderir.Sonra internetten çöp Texture bul kaliteli olmasına ozen goster bump map ve istersen reflect map yap biraz yansıma ver cop plasteik poset oldugu için plastige yakın bir malzeme yansıması atabilirsin bump ile gerçek gibi durmuyorsa vray displacement dene .Dökülme sahnesi içinse o çizidigin çizgi gibi asagı dogru çizgin olacak percentle oynarsan animate edersin zaten dökülme olayını opacity map ile halledebiliriz noise map ata siyah beyaz bütüklüğünü ayarla ve noise map i animate et bu şekilde yapılabilir.(noise map animate diye arat google`da çıkar).Haydi Kolay Gelsin
- Offline
- Erkek
Path Constaint ile yapamadım demişssin bi onceki postta Dikka et Path Deform dedim ben bu modifier paneli altında plane seç sonra pick path de x-y-z var hangisinde oturmasını istiyorsan onu seç ki top gorunusten cizersen x ekseni doğru olur bu değişemibilir hepsini tek tek dene bulmazsan x e bas movetopath de olmadı y move to path de biri tutar percent a da keyframe atarak istediğin animasyonu yapabilirsin.
- Offline
- Erkek
Onur bey teşekkür ederim teneyeceğim emeğinize sağlık
- Offline