3ds Max : yüksek poligonlu sahnelerde çalışma
arkadaşlar şuan kullandıgım bilgisayar özelliklerini yazıyorum ilk olarak
işlemcim Intel Core 2 Quad Q9650 3,0GHz LGA775
ram gskill ddr3 8gb
ekran kartım ASUS ENGTS450/DI/1GD3 DDR3-128BIT PCI-E X16
bu sistemde 4milyon ve üzeri çalışmalarda acayip sıkıntı yasıyorum max 2012 kullanıyorum diger arkasaşım var benimkinde az düşük bir pc ile 8milyon poligon lu bir render i çok rahat alıyor ve kullanıyor proxy denedim ondada atadıgım materyal geri gelmiyor bazen sıkıntılı ben bu sistemle neden verim alamıyorum acaba
- Offline
- Erkek
işletim sistemin 32 bit ise ne yapsan nafile...
proxy olayında genelde atlanan bir olay var. sahneye vraymesh`ten değil. onun bulunduğu dosyadan çağırmak gerekiyor. diğer türlü her seferinde sıkıntı yaşarsın.
- Offline
- Erkek