3ds Max : Yaptığım nesneyi kemiğe bağlamak istiyorum
Ben bir kalkan modelledim. Dota2 oyunundaki bir modelin sol eline bağlamak istiyorum. Ama nasıl yapacağımı bilmiyorum. Google`dan aradım bulamadım. Bir nesneyi bir kemik yapısına nasıl bağlayabilirim ? Sitesinde bağlamam gereken kemik adı : shield_2 olarak yazmışlar.
- Offline
- Erkek
dumy ile bağla.kalkanı dumye linkle dumy de kemiğe linkle
- Offline
- Erkek
Yanıt için teşekkürler.
Yaptığımda bir hata mesajı çıkıyor "Cannot link: would create dependency loop"
- Offline
- Erkek
bıped veya bone kemık modıfıer ıle cozersın.kemık daha mantıklı.
- Offline
- Erkek
Ama sistem dummy ile olmak zorundaymış orada bir dummy oluşturmuşlar, varsayılan kalkan modelini silip kendi kalkan modelimi bağlıyorum, bağlayınca "Cannot link: Would create dependency loop" hatası veriyor.
- Offline
- Erkek
bütün objeleri seç ve unlick selection slotuna tıkla ve tekrar dene.umarm olur.
- Offline