3ds Max : viewportta modelin kırıklarını nasıl düzeltirim.

viewportta modelin kırıklarını nasıl düzeltirim.
drummerMurat AydınAvatar

Merhaba arkadaşlar, elinde screenshotını paylaştığım modelin normalde render görüntüsü düzgün çıkıyor ama sorun viewportta bu kırıklardan nasıl kurtulabilirim. viewport sekmesindeki 3d, open gl, nitrous, 3 ünüde denedim problem devam ediyor ekran kartı driverım güncel quadro fx1700 kullanıyorum. Her iş acildir buda onlardan :) durumu bilen çözen arkadaşlardan yardım fikir istiyorum şimdiden teşekkürler.

Saygılar Sevgiler..

http://e1203.hizliresim.com/v/7/39hu6.jpg


[url=http://bit.ly/c25MCx][img]http://e1203.hizliresim.com/v/7/39hu6.jpg[/img][/url]


Mr. Rendersson
2012-03-07 12:03:08 Edit:2012-03-07 12:06:10
  • Offline
  • Erkek
wievport clipping e tıkla
EmreDeniz_DnzEmre DenizAvatar

wievport clipping e tıkla

wievport clipping e tıkla dıkdan sonra ekranın sağ tarafında sarı üçgen bi şekil çıkıcak onu yukarı çektikçe kırıklıklar düzelecektir.

Kalp dediğin atıyor zaten. Marifet ritmi değiştirebilende...
2012-03-07 12:25:32
  • Offline
  • Erkek
teşekkür ederim arkadaşım valla
drummerMurat AydınAvatar

teşekkür ederim arkadaşım valla çok işime yaradı ve de problem düzeldi. çok sağolasın :)


Mr. Rendersson
2012-03-07 12:39:43
  • Offline
  • Erkek
rica ederim...
EmreDeniz_DnzEmre DenizAvatar

rica ederim...


Kalp dediğin atıyor zaten. Marifet ritmi değiştirebilende...
2012-03-07 12:45:17
  • Offline
  • Erkek
Tam olarak nedir bu
keremmaxkerem maxAvatar

Tam olarak nedir bu ayar acaba. Anlatmanız mümkn mü ?


2012-03-07 13:57:43
  • Offline
  • Bayan
kameradaki far clip near
ulasdenizulaş deniz

kameradaki far clip near clip özelliğinin wiewport hali. sahnenin sadece o iki ayar noktası ile belirlenen aralığındaki objeleri ve bölgeleri gösterir.


2012-03-07 17:19:13
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!