3ds Max : Unwraplı objede modelde değişiklik yapma
Unwraplı objede modelde değişiklik yapma
halkaFurkan YILMAZ
Modelleme bitti unwrapda %95 bitti herşey çok güzel derken bir baktım objede bir tane fazla poligon var. 2vertex olması gereken yerde 4 vertex var. O kadarlık hata önemli değil vertexlerin arasını açarım modele uydururum dedim ama sonra baktımki beşgenler oluşuyor. Ben modelimde beşgen poligon istemiyorum. Poly ile vertexleri birleştirdiğimde unwrapdaki bütün emeklerim boşa gidiyor. Netten forumdan da araştırdım birşey bulamadım var mıdır bunun çözümü ?
www.furkanyz.com
2014-08-29 17:08:00 Edit:2014-08-29 17:08:10
- Offline
- Erkek
Objeni düzenlemek için geriye
yavuzSerkan Yavuz
Objeni düzenlemek için geriye edit poly kısmına gitmektense Unwrap Uvw`nin üzerine bir edit poly modifieri ata. Bu Unwrap mapini bozmaz.
Vertexlerini taşırken de Edit geometri atlından Preserve UVs kısmini aktif hale getir. Bu şekilde UVW map modelinde yaptığın değişikliklere kendini adapte eder.
Daha sonra Tekrar Unwrap UVW atayarak Uv düzenlemene devam edebilirsin.
Modelinde çok büyük değişiklikler yapmadığın sürece bu yöntemi kullanabilirsin.
2014-08-29 20:34:05
- Offline
- Erkek
Teşekkürler Serkan
OtsukarciAhmet Küçükkaya
Hiç başıma gelmedi ama güzel bilgiiii
ŞU FAKİRE BİR SADAKA BOOLEAN SCRİPT VEREN OLMAZMI ACABA
2014-08-29 23:12:12
- Offline
- Erkek
Serkan Hocam teşekkür ederim
halkaFurkan YILMAZ
Serkan Hocam teşekkür ederim gerçekten güzel detay bilgi olmuş. Halletim.
www.furkanyz.com
2014-08-30 01:02:57
- Offline
- Erkek
Kapalı
Topic closed automatically because it`s been more than a year!