3ds Max : Unwrap Uvw Tutorial

Unwrap Uvw Tutorial
Querorz

Arkadaşlar Unwrap Uvw ile ilgili bildiğiniz kapsamlı tutoriallar varsa paylaşabilir misiniz? Ücretli sitelerinki de olabilir. Teşekkürler.


2012-02-19 18:02:03
  • Offline
Modelleme + Unwrap +
GARYOSAVANİzzet Berkay KaramanderesiAvatar

Modelleme + Unwrap + Texture.
http://www.moddb.com/tutorials/creating-a-weapon-for-source

Alternatif link:
http://www.moddb.com/members/garyosavan/videos


http://www.youtube.com/user/GARYOSAVAN
2012-02-19 21:19:03 Edit:2012-02-19 21:19:32
  • Offline
  • Erkek
Çok teşekkürler hocam. Şimdi
Querorz

Çok teşekkürler hocam. Şimdi indiriyorum :)


2012-02-19 23:28:57
  • Offline
Arkadaşlar bi de bir
Querorz

Arkadaşlar bi de bir küreye nasıl unwrap yapılırla ilgili bir derse ihtiyacım var. Ya da bilen birisi anlatabilir hemen buracıkta :)


2012-02-20 11:49:55
  • Offline
Objeyi seem ederken karpuz
GARYOSAVANİzzet Berkay KaramanderesiAvatar

Objeyi seem ederken karpuz gibi ortadan ikiye böl sonrada pelt uygula. İlgili tutorial aşağıda. :)
http://www.youtube.com/watch?v=n9QrhDuFdrU


http://www.youtube.com/user/GARYOSAVAN
2012-02-20 15:17:45
  • Offline
  • Erkek
Teşekkür ederim. İzliyorum şimdi
Querorz

Teşekkür ederim. İzliyorum şimdi :)


2012-02-20 17:29:24
  • Offline
Hocam bu pelt seam
Querorz

Hocam bu pelt seam olayı çok güzel işime yaradı gerçekten. Teşekkürler. Yalnız şöyle bir sorunum var. Elimdeki küre düzgün bir küre değil. Ben bunu 2 yarım küre şeklinde unwrap yapıyorum fakat yarım kürelerin birleşme noktasında checkerlar arasında uyumsuzluk oluyor. Yani photoshopda yaptığım texture arasında da uyumsuzluk olacak. İlk defa unwrap yapmayı deniyorum bir objeye ve bu sorunun nasıl üstesinden gelirim bilemedim :) .


2012-02-20 23:15:29
  • Offline
bakış açına göre ayarlaman
ulasdenizulaş deniz

bakış açına göre ayarlaman gerekir sanırım. örneğin bir göz yapacaksın. küresel uww uygulayacaksan gözün önden görünüşü ön yarım küre olacak. öteki türlü unwrap kullanmayıp uww kullanabilirsin.


2012-02-20 23:25:42
  • Offline
  • Erkek
Anlamadım Ulaş :) .
Querorz

Anlamadım Ulaş :) . Ama senin söylediğin şey bana şunu düşündürdü. Benim kürenin alt ve üst yarım kürelerinin birleşim noktasını göstermem gerekmez ki. Bakış açımı birleşim noktasını görmeyecek şekilde ayarlarım. Yine de kitabına uygun şekilde nasıl yapmam gerektiğini bilmek(anlamak) isterim ama.


2012-02-20 23:43:19
  • Offline
Dogru anlamışsın demek istediğimi.
ulasdenizulaş deniz

Dogru anlamışsın demek istediğimi. Unwrap modifier menüsünde ön yüze bakacak şekilde bakış açını ayalayıp "Wiev Align" komutu ile modeli açabilkirsin.


2012-02-21 00:29:23
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!