3ds Max : unwrap UVW

unwrap UVW
amateurserkan Avatar

modellerken 4 kenarlı yani polygon şeklinde modelleme yapılması tavsiye ediliyor ama bazen mecburen üçgen de oluyor. iyi modelleme kusursuz olarak polygon şeklinde mi olmalı çünkü unwrap UVW yaparken bu üçgenler ayrı bi şekilde duruyor. yoksa bu üçgenlerin sayısınin mümkün olduğunca az olması yeterli mi? ayrıca bu unwrap UVW olayı da karışık bişiymiş tam anlayamadım:)


2012-05-11 00:00:37
  • Offline
  • Erkek
Onun ile ilgili Google`dan
ColdplayyEnes Demirok

Onun ile ilgili Google`dan küçük bir araştırma yapabilirsin.


2012-05-11 00:01:56
  • Offline
  • Erkek
Mümkün olduğunca dörtgen polygonlar
iletisimnetTürker ERTENAvatar

Mümkün olduğunca dörtgen polygonlar kullanmak sağlık için yararlıdır...


Yeni gelen bebeler,biraz saygı yahu...Bana değil,birbirimize...
2012-05-11 01:01:10
  • Offline
  • Erkek
cvplarınız için teşekkürler.
amateurserkan Avatar

cvplarınız için teşekkürler.


2012-05-11 01:49:03
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!