3ds Max : Unwrap map sorunu
Arkadaşlar 3ds max`te yaptığım arazinin unwrap`ini çıkartıp photoshopta renklendirmem grekiyor burayakadar sorun yok hepsini yapıyorum. Sorun şu ki arazi üzerine koyduğum binaları görmek istiyorum çünkü ona göre renklendirmem gerekiyor. Normal map olarak çıkardım, solid olarak çıkardım ama sadece arazi gözüküyor. Acaba bunun bir çözümü varmıdır.
Point to point seems olarak çiziyim dedim ama buseferde çizdiğim seemler malesef render uvw de gözükmüyor kendi belirlediği seemler var.
Şimdiden yardımcı olmaya çalışan herkese teşekkürler.
- Offline
- Erkek
zemini seçip render to texture denedin mi. ya da photoshop yerine mari gibi programlarda yapsan
- Offline
- Erkek
Sahne 32 milyon polygon öyle yapamıyorum.
Şöyle anlatıyım şimdi bu sahne çalıştığım firmanın browser tabanlı oyunu için haliyle dağ taşlık binaların olduğu bir alanda yolları boyamam gerkeiyor o yüzden unwrap yapıyorum göz kaararıda yapılabilir ama çok uzun sürer öyle
- Offline
- Erkek
Teşekkürler sedat aynısını bende düşündüm çıkar yolu o ancak herhalde. İlgin ve tavsiyen için çok teşekkürler. Oyun çıktığında da beğenmeniz dileğiyle.
Saygılar
Okan Eyüp
- Offline
- Erkek
tam tepeden bir zdepth almayı da deneyebilir miyiz? bu şekilde arazi yükseltileri koyuluk değeri ile orantılı olabilir.
- Offline
- Erkek