3ds Max : Textureden Anlayan Usta Biri
Selam Textureler ile Basim belada Yada Ben mi yanlis yol izliyorum 1 ilk resim UE Viever shinnok un gorunumu yani orjinal hali 2 ikinci resim texturesi 3 resim 3dmax da gorununen hali ben nasil ilk resimdeki gibi boyle canli parlak renkleri yakalayacagim ne yapmam lazim normal de mataria editorden maps bolumunden hepsini sira ile ekliyorum diffuse spec ve bumb u ama gordugunuz gibi 3 cu resimdeki hali cok mat renksiz soluk bunun yokmu cozumu neden uevieverde cok net cikiyorda 3dmaxda cok kotu cikiyor ne yapmam lazim
- Offline
- Erkek
Gayet güzel bence. Işık felan koyup render alınca nasıl çıkıyor. Kaplama için örnek video linki gönderebilirmisiniz.
- Offline
- Erkek
hocam pm attim uygulamali olarak gosterebilirsen
- Offline
- Erkek
ön izleme penceresinde görünen karakterin kaplamaları standart ön izleme ışık ayarlarını kullandığından çevresel etki oluşur buda kaplamanın daha soluk ve mat görünmesine neden olur , ön izleme penceresinde esas rengi görebilmen için ambient değerlerini değiştirmen gerekir .
3ds max : rendering sekmesinden environment sekmesini aç (kısa yol 8 ) ambient: rengini sihaytan beyaza indirdikçe ortam etkisini kaldırır ve texture yada kaplamaların orjinal olarak ortamdan etkilenmeden görünür . buradaki tint : level: ve ambient değerleni değiştirerek istediğin ön izlemeyi yakalama imkanına sahipsin.
- Offline
- Erkek