3ds Max : texture tiling
Merhabalar, izlediğim derslerde, diffuse a bitmap ile resim atandığında hep resim sığdırılıyor objeye, ama bende ise döşeme şeklinde yerleşiyor, 1den fazla çıkıyor resim objede.
- Offline
Bunun Olmasını İstemiyorsan M ye basarak material editörü açıyorsun ardından diffuse kanalına atadığım bitmap in ayarlarına geliyorsun tiling yazan kısma 1,0 yapıyorsun altakinide ve üstekisinide.Eğer çözülmediyse modifier kısmına geliyorsun UVW Map ı seçip atıyorsun objeye ardından UVW Map diye yazan kısma gelip yanındaki artıya basıyorsun gizmo diye bir seçenek çıkacak ona basıyorsun ardından parametres e gelip box u seçiyorsun scale ye geçip büyütüp küçültme yaparak materiali büyültüp küçülte bilirsin.
- Offline
- Erkek
Evet su an uvw ile cozuyorum real world scale i kaldirip. Ama neden boyle oluyor anlamadim. Tesekkurler ilginiz icin. Bir sorum daha olacak, bir objeye iki farkli materyal atadigimda uvw map ile materyal id sini sectigim halde islem yapmiyor. Boyle olunca da vertical ve horizontal tile i 1 secemiyorum. Tekrar edip duruyor bitmap.
- Offline
edit poly yapıp tekrar uw ekleyin
- Offline
- Erkek
malesef olmuyor, örneğe bakabilir misiniz;
http://www.sendspace.com/file/c3m5h0
- Offline