3ds Max : target weld problem
2 nesneyi birbirine attach ile bağladım aradaki boşluğu kağatmak için target weld kullanıyorum ancak olmuyor.nesneler birbirine attach edilmiş durumda ancak bir nesnenin kendi vertexleri arasında target weld oluyor.çözemedim yardımcı olursanız sevinirim.
- Offline
- Erkek
Collapse yi kullanmanı tavsiye ederim, iki nesnenin birleşeceği yüzeyleri sil, vertex modunda iken karlışılıklı noktaları seç ve collapse ye bas ;) açıkta kalan noktaları tek bi noktada birleştirmeni sağlar ;) ayrıca yine birleşecek yüzeyler silinikken compound objects kısmında connect var onunla da iki objeyi tek parça haline getirebiliyorsun, yalnııız dikkat etmemn gereken önemli nokta birleşecek olan karşılıklı yüzeyleri silmen gerekiyor ;) http://www.youtube.com/watch?v=wCRI3brGzYQ bak burdaki video nun da işine yarayacağına eminim ;)
Saygılarımla - Metin Kandemir
logo tasarımı, logo, logo tasarım, kurumsal imaj ve kurumsal kimlik hizmetleri
- Offline
- Erkek
çok teşekkür ederim metin bey bi göz atayım.
- Offline
- Erkek
m@cker_54; Connect oldukça gereksiz bir araç.Nedeni verdiğiniz videoda görüldüğü üzere birleştirilen kısımda çapraz çizgiler meydana geliyor. En temiz ve sağlamı edgeleri seçip bridge yapmak
- Offline
- Erkek
connect yönteminde birleşecek yüzeylerin vertex sayıları eşit ve karşılıklı birbirlerine denk gelmeleri gerekir.
Saygılarımla - Metin Kandemir
logo tasarımı, logo, logo tasarım, kurumsal imaj ve kurumsal kimlik hizmetleri
- Offline
- Erkek