3ds Max : Surat Yaptım Ama Oval Değil
https://i.hizliresim.com/VroRGj.png
Arkadaşlar ilk defa surat yapmaya kalktım ve sonunu düşünmeden sabırsızca hareket ettiğimden kaçırdığım çok büyük bir nokta oldu. (Çok büyük dediysem uzay boşluğu kadar falan)
Bildiğiniz gibi tutoriallerde önden ve yandan yapılacak suratın fotoğrafını koyarlar ve başlarlar yapmaya. Bende öyle yaptım, ama tam bir dangalaklık yaptım.
Suratı yaparken ovallik vermeyi unuttum
Kısacası; 3D Modelleme programında 2D surat çizdim.
Resimden daha iyi anlayacaksınız ne demek istediğimi;
https://i.hizliresim.com/VroRGj.png
Sol alttaki pencerede...
Bu angutluğumu şu nebzede telafi edebilir miyim? Yoksa sil baştan mı?
- Offline
- Erkek
öncelikle samimi eleştirin beni gülümsetti inşaallah bu tavrını yitirmezsin bu çok güzel bişe.
senin sorununa gelince daha başta yaptığın hata hemen başlarda aşırı topology kullanman , başlarda bukadar çok poligona yüklenme az poligonla başla gerek duyduğunda sadece poligon arttır , bukadar yüksek poligonla çalışırsan hem aşırı zorlanırsın hemde istediğin sonucu asla alamazsın.
burdan durumu kurtarman zor , aşırı poligon kullanmışsın tek tek uğraşmak yerine az ve doğru poligon sayısı ile yeniden başlamanı tavsiye ederim.
çok poligon iyi model demek değil , gerektiği kadar , ne az ne çok ne lazımsa okadar, elini buna alıştır.
- Offline
- Erkek
- Offline
- Erkek
Cevaplar ve öneriler için çok teşekkürler
- Offline
- Erkek