3ds Max : Splineleri Attach Yapıp Model oluşturmak.
Bunun bir dersi vardı fakat bir türlü bulamadım dersde splineleri sırasına göre seçiyordunuz sonra modifier uyguluyordunuz benim hatırladığım CrossSection idi fakat ben o modifieri uyguladığımda splineler birleşmesine rahmen modele dönüşmüyor editable spline ye dönüşüyor ondada exturude modifieri ile çevirmeye çalışıyorum bu seferde ilk başta atach yaptığım yerlerde sadece uygulanıyor diğer yanlarda bulunan splineleri yok sayıyor.
Shell uyguladığımdada aynı sonucu veriyor.İzlediğim tutorialde plugin kullanıyor fakat pluginsizde yapılıyordu bildiğim kadarıyla CrossSection yerine farklı bir modifiermi uygulamalıyım ?
- Offline
- Erkek
http://www.tr3d.com/dersler/ders/5k/
- Offline
- Erkek
cross section `dan sonra ``surface`` modifier `ini alınız.. İyi çalışmalar..
Şimdi gördüm, Şahin Bey dersin linkini vermiş zaten.. Detaylı açıklaması var.
- Offline
- Erkek
ertan bey ve Şahin bey ikinizede teşşekür ederim.Derse Bakıyorum.
- Offline
- Erkek