3ds Max : Snap tutmuş görünüyor tutmuyor
- Offline
- Erkek
Snap 2.5 de kalmış olabilirmi 3 yerine?
- Offline
- Erkek
Cevap verdiginiz icin tesekkur kerem bey sorun o degil yalniz top ekraninda calisiyorum snapde 2.5 da cizim cok buyuk yada vaziyet planindan dolayi mecburen çapraz calistim ondan olabilir mi diye dusunmuyo degilim 300 metre bi yerden bi yere uzaklik vertex ustune oturmus gorunuyor yaknlasinca tutmadigi gorunuyor
- Offline
- Erkek
Yakinlasma dedigimde fareyle noktaya nr kadar yaklasabilirseniz o kadar yaklasiyorum yaklasmamdaki sebep de unity 3d ye fbx yollamam orda noktalar tutmadigi icin malzemeler birbirine binmis gibi gorunuyor oyle olmamasina rağmen
- Offline
- Erkek
Artırılmış gerçeklik yapıyoruz yuzeyler titriyor artirilmis gerçeklikte
- Offline
- Erkek
x,y,z de olan kordinatlarını eşitleyin o zaman aynı obje ise..
- Offline
- Erkek
Bu anlattigim obje bir merdiven mesela yada merdivenin yanina gelen bir istinat duvarı merdivenin vertexleriyle istinat duvarinin vertexleri tutmuyor yakup bey
- Offline
- Erkek
Kendimde Deniyorum sorun yok..Çok yakına girince çok ufak farklılık var gibi..Ama vertexin kordinatına bakınca 2 side aynı..Sizde vertex kordinatları farklımı peki..
- Offline
- Erkek
önemli bir konu olduğunu düşünüyorum,bunun cevabını birkaç yıldır ben de bulamadım..
- Offline
- Erkek
Objeyi editable poly yapın ve noktaların hepsini seçip weld 0,001 yapın ok deyin sorun çözülür. Yada nokta seçim bölümüne gelin noktaların hiçbirinin seçili olmamasına dikkat edin noktalar seçili ise seçmeyebiliyor.
- Offline
- Bayan