3ds Max : Snap kusuru ve hatalı taşıma (çözüldü)
Selamlar,
3ds Max 2014 kullanıyorum. Objeleri snap kullanarak kopyalarken Z koordinatında 0,001-0,003 gibi küsuratlı olarak taşıyor. Yeni bir box çizip bir üstüne kopyalasam da aynı. Bütün çizimlerim altüst olmaya başladı. Yardım lütfen..
http://p1308.hizliresim.com/1d/5/r56uq.jpg
- Offline
- Erkek
Sorun X,Y ekseninde de oluyordu. Neyseki düzelttim şimdilik. Bütün modeli merkeze alınca düzeldi. Ama nedense merkezden uzakta çalışınca snap doğru düzgün çalışmıyor.
- Offline
- Erkek
bu max de genel olan bir şey. sadece snap değil, viewportda dönme vb. sorunlarda yaşayabilirsin merkezden mümkün olmadıkça uzaklaşmamak gerekir.
- Offline
- Erkek
eğer snap 2.5 da çalışırsan bu sıkıntı ile karşılaşmassın.
Not: snap 2,5`u perspektif ve orthographic görünüşü haricindeki görünüşlerde kullanmalısın.
- Offline
- Erkek
teşekkürler uyarılarınız için.
- Offline
- Erkek