3ds Max : Snap kusuru ve hatalı taşıma (çözüldü)

Snap kusuru ve hatalı taşıma (çözüldü)
thethirdromeAhmet Faruk ATAKLI

Selamlar,
3ds Max 2014 kullanıyorum. Objeleri snap kullanarak kopyalarken Z koordinatında 0,001-0,003 gibi küsuratlı olarak taşıyor. Yeni bir box çizip bir üstüne kopyalasam da aynı. Bütün çizimlerim altüst olmaya başladı. Yardım lütfen..
http://p1308.hizliresim.com/1d/5/r56uq.jpg


2013-08-05 14:44:46 Edit:2013-08-08 18:30:50
  • Offline
  • Erkek
Sorun X,Y ekseninde de
thethirdromeAhmet Faruk ATAKLI

Sorun X,Y ekseninde de oluyordu. Neyseki düzelttim şimdilik. Bütün modeli merkeze alınca düzeldi. Ama nedense merkezden uzakta çalışınca snap doğru düzgün çalışmıyor.


2013-08-05 15:37:25
  • Offline
  • Erkek
bu max de genel
cfttfcdursun ÜMİTAvatar

bu max de genel olan bir şey. sadece snap değil, viewportda dönme vb. sorunlarda yaşayabilirsin merkezden mümkün olmadıkça uzaklaşmamak gerekir.


25524
2013-08-05 15:51:34
  • Offline
  • Erkek
snap 2,5 da çalış
recepyngzRecep YANGÖZAvatar

eğer snap 2.5 da çalışırsan bu sıkıntı ile karşılaşmassın.
Not: snap 2,5`u perspektif ve orthographic görünüşü haricindeki görünüşlerde kullanmalısın.


ALLAH`ın rahmetinden ümit kesmeyin; zira kafirlerden başkası ALLAH`ın rahmetinden ümit kesmez. YUSUF SURESİ /87.AYET
2013-08-05 16:03:10
  • Offline
  • Erkek
teşekkürler uyarılarınız için.
thethirdromeAhmet Faruk ATAKLI

teşekkürler uyarılarınız için.


2013-08-08 18:29:16
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!