3ds Max : snap - kesişim noktaları
Hayırlı ramazanlar tr3d ailesi , snaplar da iki line yada edgenin kesişim noktasını nasıl yakalayabiliriz ?
- Offline
- Erkek
Şimdi ben eski zamanlardan kalma max kullanıyorum (2012) Bunda öyle yakalama yapamıyorum, yapacağınız şey çok milimetrik değilse line yada edge ye yaklaşın line ise fillet ile bir vertex ekleyin, edge ise cut ile bir vertex ekleyin ondan sonra vertexe göre yakalama işlemlerini yapın.
Daha kısayolu varsa paylaşın bende öğreneyim :)
- Offline
- Erkek
ya iki line arasında kot farkı varsa sıkıntı çıkartabilir ama aynı kotfarkındaki iki line nin kesişimini , koskoca 3Ds max nasıl yakalayamaz. ayıp ya. ya da kesin yapabiliyodur da biz bilmiyoruzdur.
- Offline
- Erkek
Koskocaman 3ds max yıllarca line ile saçma çalıştı (pan yapamama sorunu) Tabi bunu düzelttiler. Belki vardır ama belkide yoktur, o belli olmaz. Bence 3ds max aşırı yavaş gelişiyor, hatta birçok özelliği hiç gelişmiyor ilkel kalmış.
Kot farkı problemine gelince onlar sorun çıkarmaz, 2.5d ve 2d snap kullanırsanız tabi ki.
- Offline
- Erkek
açaba , maya bunu yapabiliyomu ? . mayacılar bi cevap verseniz.
- Offline
- Erkek
trim ile bulabilirsiniz kesişim noktasını.
- Offline
- Erkek
edit spline/spline tabında
- Offline
- Erkek
yok dostum taşıp kullanacam line ni niye trimliyim.
- Offline
- Erkek
bana da bazen lazım oluyor kesişim noktalarına snap. kopyalayıp snap ledikten sonra siliyorum. ilki duruyor.
- Offline
- Erkek
ben maxin bunu yapıp yapamamasından çok mayanın bunu yapıp yapamayacağını merak ediyorum...
- Offline
- Erkek