3ds Max : smoothing groups
mesela bi sandalye modelledim. Sandalye ayaklarını ele alalım, haliyle keskin hatlı bir görünümü olacaktır. ben bu keskin hatlı kenarları milimetrik bir yuvarlama yapmak istiyorum. bu işin kısa yolu var mı mesela ekstra nokta ve poligon eklemedenveya chamfer lamadan. smoothing groups u denedim ama içinden çıkamadım olmadı yani. yani demek istediğim mesela bi kutu düşünürsek kutunun yüzeyleri yine düz kalsın sadece kenarları çok hafif yuvarlasın. ve bu yuvarlamanın derecesi ayarlanabilir mi?
- Offline
- Erkek
evet öle yapacam. bir de smoothing groups ta autosmooth değeri var 45. bu değerin değişmesi yumuşatma derecesiyle mi ilgili?
- Offline
- Erkek
3dsmax 2010 ıle gelen bır komut var swift loop ona bır bak ısterseen
- Offline
- Erkek
swift loop kullanışlı bişeymiş.
- Offline
- Erkek