3ds Max : Skin modifieri nasıl kullanılır ?
Merhaba Arkadaşlar, acaba skin modifierindeki edit envolepe nasıl kullanılır. ayrıca renkler neyi temsil eder? Şimdiden teşekkür ederim
- Offline
Envelope skin modifier uygulanan karakterdeki bozulmalari duzeltmek icin kullanilir. Edit envelopes butonuna tiklayinca karakter uzerinde gorunen envelope`lari manuel olarak duzeltebilirsiniz. Ayrica bu bozulmalar weight table butonunun yanindaki anahtar butonuna tiklayarak acilan weight tool penceresindende + ve - komutlari kullanilarak duzeltilebilir. Renkler ise her kemigin etki alanini gostermektedir. Kirmizi sari ve mavi sirasiyla etki alanlarinin en siddetliden en aza kadar olan bolumunu temsil eder. Weight tool pencerisini acinca istediniz bir envelope`u secip ana menudeki edit envelope butonun altinda bulunan ring yada loop seceneklerini kullanarak bozulan bolumdeki butun envelop`lari secip toplu haldede duzeltme yapabilirsiniz. Skin olayi biraz zahmetli bir istir. Size tavsiyem bu konu hakkinda video dersler indirip izlemeniz. Ilk basta biraz karmasik gibi gorunsede pratik yaptikca kolayca anlayacaginiz bir konudur. Gerisi ise sizin sabriniza kalmis bir olay. Kolay gelsin.
- Offline
- Erkek