3ds Max : Simetrik Modellemelerle İlgili
Selamlar,
Ben kimi işlerim gereği simetrik modellemeler yapmak durumunda kalıyorum. Şöyleki:
Bir kapı kolu tasarlamam gerekiyor. Ama bunun tek parça olması lazım. Tekniğim ise bir plane çizip çoğaltarak gitme ve düzenleme şeklinde. Ama kimi çalışmalar için bu zor oluyor ben de üstü ile altı aynı olması gereken kapı kolunun üstünü güzelce çizip, sonra onu ayırıp kopyalayarak ayrı bir şekilde aynalayıp diğerine "attach"lıyorum. Böylece üstü de altı da aynı oluyor ama çoğu nokta birbirine kaynamıyor ya da başka sorunlar çıkıyor.
Sorum ise şudur: Bu tarz bir tarafı ile diğer tarafı simetrik olması gereken çizimlerde nasıl yollar izleyebilirim? Örneğin bir tarafta düzenleme yaparım, o düzenleme diğer tarafta da gerçekleşir vb..
Teşekkürler
- Offline
- Erkek