3ds Max : shape animasyonları nasıl editaple poly`e dönüştürülür ?
arkadaşlar ,ben helix`de bu problemi yaşıyorum şu anda ama bu genel shape`lerle ilgili bir sorun.
yaptığım helix`e yüksekliğini arttırıp azaltarak bir animasyon verdim.
Lakin bu helix`i benim editable poly yapmam şart.
Editaple poly`e çevirdiğimde tüm animasyon yitiyor , çünkü yükseklik parametresi yokoluyor. Aynı animasyonu mümkün değil editaple poly ile yapmam.
Helix ile yaptığım animasyonu editaple ploy`e convert ettiğimde nasıl yokolmadan üzerinde tutabilirim ? Editable poly`e shape`leri çevirsek bile üzerindeki animasyonlar nasıl kalır yani ?
- Offline
- Erkek
Ben convert etmekten bahsediyorum. Sen modifier eklemekten bahsediyorsun . Daha açık yazayım o zaman ,
nesneyi export edeceğim, export ettiğinizde bu nesne .obj veya .fbx olduğunda editable mesh`e çevrilmekte. O zaman üzerinde herhangi bir modifier olmamakta. Sadece editable mesh. Lakin shape`den mesh`e çevrimlerde üzerindeki animasyon yok olmakta....
Bunu nasıl çözebilirim ?
- Offline
- Erkek