3ds Max : seramik,fayans yapımı
Arkadaşlar bir seramik yada fayans yapmak istiyorum bulduğum bir resmi bitmap ile diffuse bölümüne atıyorum fakat uvm map de bir türlü gerçekçi desenleri ayarlayamıyorum genelde geniş bir zemine attığım zaman birbirini tekrarladığından uygun bir sonuç alamıyorum gerçekçi gibi karışık rasgele döşenmiş gibi olması için ne yapmalıyım fikirlerinizi istiyorum teşekkürler.
- Offline
- Erkek
bu konu birkac gün öncede acılmıstı önce ona bak bence :) map e tiles atayıp bump veya yerine göre displacemnt uygularsan ve tiles da map e kullancagın granit veya herhangi bir malzeme ata reflect mapi ile ugrasırsan falloff ile ayarlayıp daha gercekçi olur diye dusunuyorum :) umarım işine yarar
- Offline
- Erkek
evet açılmış ama benimkiyle farklı bir soru belki ben anlatamadım.zenine veya duvara attığımız kaplama simetrik olmadığı zaman uvm map yapınca birbirlerini hep aynı uzantıda takip ediyor.bütün seramiklerin farklı rotada olabilirmi?bunu sormak istemiştim
- Offline
- Erkek
hımm o soru da vardı :) derzleri sasırtma işlemini diyorsun galiba dogrumu anladım bu kez ?
- Offline
- Erkek