3ds Max : sandalye ayağı modlleme
arkadaşlar aşağıda link veridğim modeli çıkarma konusunda sıkıntı çekiyorum nasıl modelleyebilrim yardımlarınızı bekliyorum
http://i53.tinypic.com/2583qc3.jpg
- Offline
sabah sabah çok basit birşey ile ne kadar da uğraştım anlaşıldı tatil zamanı gelmiştir. teşekkür ediyorum
- Offline
veya aç bir yeni autocad dosyası çiz daireleri elipsleri yolu belirle daire ve elipslerini yol üzerine yerleştir loft komutunu ver kurtul ızdıraptan :D
- Offline
- Erkek
bacakları loft kullanarak rahatlıkla yapabilirsin.
- Offline
Sandalyeyi bırak bence. Maxin bir kitabını al ve oradaki modifearları baştan sonra bitir. Sonra nasıl bir soru sormuşum diye düşünürsün.
- Offline
- Erkek
bence box ile modelleme yapmalısın, ayağı 45 derecelik açı ile böldüğünde zaten simetriktir.. fotoğrafı ön ve yan görünüşten hizalayıp, box ile örerek yukarı doğru çıkmalısın, bunu yaparken dikkat etmen gereken şey, boxa mesh smooth verip poly ile örmeli ve önizlenimli olarak sınırlardan taşmamasını sağlamalısın, çok karışık oldu gibi :/ inşallah anlatabilmişimdir..
- Offline
- Erkek
Adam bilmeyebilir tepkiler normal değil..¿
Bu resmin boyutunu öğren ve Max de top moduna geçerek bi plane çiz.Daha sonra resmin ölçülerini plane e ver.Top modunda iken bir cylinder çiz baçağın hemen üstüne ve ALT+X e bas saydam görünsün.Daha sonra cylinder 90 derece bacak yönüne doğru yatır.Edit poly i bildiğini var sayaraktan geri kalanını ister edit poly ile yaparsın istersen FFD cylinder di sanırsam onunla yaparsın.Fakat ilk önce böyle basit modeller çizebilmek için Parameters komutlarını öğrenmen gerekiyor.(Bend,taper,lattice vs.) Umarım yardımcı olmuşumdur.Hayırlı günler dilerim kolay gelsin...
- Offline
Harun Kardeşim haklı.Her modellemede bir soru sormaktansa.Kökten giriş yapmak en güzeli bu senin için çok iyi olur.
- Offline
- Erkek