3ds Max : Saçakta süsleme
ben senin fascia yapmaya çalıştığını sanıyordum. yazdığıı da kaçırmışım. neyse anlattığğım yöntem, pek çok konuda işine yarayacaktır. yine benzer yöntemle şeklini çizip, tabladan boolean ile çıkarırsan eğer yine istediğini elde edersin. bu durumda sadece line ları çizdiğin düzlem değişecek. geri kalanlar aynı. bir de uyguladığın sweepe boolean uygulamak kalıyor
- Offline
- Erkek
http://hizliresimyukle.com/showpic-97689/line_cizim.jpg
http://hizliresimyukle.com/showpic-97690/line_renering.jpg
http://hizliresimyukle.com/showpic-97691/edit_poly_cevir.jpg
http://hizliresimyukle.com/showpic-97692/boolean_yap_cıkart.jpg
http://hizliresimyukle.com/showpic-97693/sonuc.jpg
anladıgım kadarıyla yardımcı olmaya calistim simdi ilk once ben nizami yapaadım ama sen ole yaparsın line la deseni ciz donecegin yerler dogrultusunda,daha sonra line rendering bolumunden enable renderer we enable wiewport seceneklerine tik at wer wercegin kalınlıgı redialdan ayarlasides arttır daha duzgun bi sekil cıkar ortaya ihtiyacın dogrultusunda tabi daha sonra line`ı editable poly uygula we desenini yarısına kdr cismin icine göm sonra bende box tu sen catı kısmında uygulicaksın bunu :D catını geometry=>coumpaund object =>boolean daha sonrada line`la hazırlamıs oldugun geometriyi catından cıkart sanrım bunu kast ettin anladıgım kadarıyla yardımcı olmaya calısıtım kolay gelsin iyi calısmalar :)
- Offline
- Erkek
Teşekkürler tam olarakta istediğim bu =)
Her ikinizede yardımlarınız için teşekkürler..
Şu köşeleri birleştirmek sorun oluyor ama halledicez bir şekilde artık.
Tekrar tekrar çok teşekkürler.
- Offline
- Erkek