3ds Max : REVİT'den MAX'e aktarma sorunu
REVİT'den MAX'e aktarma sorunu
messiwoibo arslan
Merhaba arkadaşlar. Revit'den fbx olarak export edip daha sonra Max'e impart ettiğimde gelen 3 boyuttaki nesneler aşırı fazla ve karmaşık edgeler şeklinde geliyor yani ben herhangi bir nesneyi pollye çevirsem bile düzenleme yapmam imkansız gibi birşey.Bunun çözümünü bilen varsa çok sevinirim
2021-01-16 22:37:19 Edit:2021-01-16 22:40:15
- Offline
- Erkek
Malesef bildiğim kadarıyla çözümü
cebliyunus akdagcik
Malesef bildiğim kadarıyla çözümü yok ama şunu önerebilirim, revit dosyasını export import yapmanıza gerek yok direk linkleyebilirsiniz. Link yaptığınızda üçgenler olmuyor. Hem revizyonlarda da kolayca update edebilirsiniz.
Ama o durumda objeler editable mesh olarak geliyor eğer editable poly yaparsanız üçgenler yine ortaya çıkıyor.
www.cebli.com
2021-01-17 18:22:11
- Offline
- Erkek
Merhaba , optimize modifier
izzet_7502
Merhaba , optimize modifier eklersen ve auto edge tikini aktif edersen fazla poligonlar azalır , son olarakta en altta smoot on yaparsan yüzeyde kırık bölümde kalmaz
2021-01-18 19:41:42
- Offline
Kapalı
Topic closed automatically because it`s been more than a year!