3ds Max : render parlama sorunu
merhaba arkadaşlar sık olarak karşılaştığım bir sorun 3dsmax te projede objeye material editör aracılığıyla hiçbir ayar yapmadan texture atıyorum(basit bir zemin ve duvar).ortamda hiç ışık kaynağı kullanmadan render aldığımda .ok parlak çıkıyorlar. objeleri sildiğimde render normal çıkıyor. objelerde bir ışık patlaması oluyor. bunun nedeni nedir ve nasıl çözüm nulabilirim . bilgili arkadaşlardan yardım bekliyorum.
resim1
(bazı projelerde ışık patlama şideeti daha fazla oluyor.ekran çok parklak görünüyor.ama nesneler hafif belli oluyor)
(ortamda hiç ışık kaynağı oluşturmadım.physycalcamera açısından çekildi.scanline material kullandım. bilgisayar ekranı üzerinde yansımalar var ve arka planda değişiklik yapılmadı)
https://hizliresim.com/y6m9Dy
resim2 (perspektif den çekildi)
https://hizliresim.com/grnRaO
resim3 (arka plana texture ataması yapıldı)
https://hizliresim.com/RrXRWn
- Offline
- Erkek
resim linki ekledim bakabilirsiniz bu konuda bilgisi olan bir arkadaş yardımcı olabilirmi
- Offline
- Erkek