3ds Max : Render da Texture sorunu
Merhaba arkadaşlar. Ben max te bir animasyon için duvar yapıyorum duvarda kan izleri olacak bunun için photoshop tan 3000x3000 kalitesinde kan ve el izi yaptım max te plane e attım bu kaplamayı (uzantısı .png ) ancak render aldığımda görüntü garip olmakla beraber transperant olamsı gereken plane de görünüyor.Normal görünümde "istediğim" yazdığım yerdeki gibi olsun istiyorum ama render olınca bu hale geliyor nasıl düzeltebilirim ?
Resim : http://img48.resimup.net/di/V9U9.jpg
- Offline
- Erkek
bu resimi material editörde oluşturduğun materialin
opacity kısmına ata birde öyle dene
- Offline
- Erkek
plainle aynı seviyede oldugu içinde olabilir align ile üstüne gelecek sekilde hızalamayı bir dene
- Offline
- Erkek
olmadı arkadaşlar opacity e atadım bu seferde resimdeki bozuk görüntü gibi transperant görüntü oluştu ama eli göstermiyor . Nasıl olacak yardım edin ne olur.
- Offline
- Erkek
tam anlamadım ama plane olmadan direk duvara at (
- Offline
- Erkek
Duvara at derken demek istediğin nedir ?
Duvara atarsam duvarın kaplaması olarak atar kan`ı .
- Offline
- Erkek
png uzantılı resim dosyaları render alırken sıkıntı yaratıyor cogunlukla mlsf
jpg formatına cevirdikten sonra materyal özelliklerini kullanarak gercekci bir concept yakalayabilirsin.
- Offline
- Erkek
Composide material hakkında araştırma yaparsan sıkıntın kalmaz yada blend material yada Mix material.
- Offline
- Erkek
Tamam teşekkür ederim :)
- Offline
- Erkek
resmin alfasını ps deneyin birde..
- Offline
- Erkek