3ds Max : render da keskin hatlarda sıkıntı yaşıyorum

Subdivs`ler default 8 olarak
nevermindevren öztürkAvatar

Subdivs`ler default 8 olarak geliyor. Kaliteyi 16 kat arttirarak sure nasil kisaliyir anlayamadim?


rock your body.
2014-12-18 17:22:05
  • Offline
  • Erkek
Mehmet Bey biraz daha
kmlkyhn87kemal kayhan

Mehmet Bey biraz daha açabilirmisiniz acaba,ismail Bey Değeri nası yükseltcem


2014-12-18 17:55:47
  • Offline
  • Erkek
mouse la bir tık
teapot-archvizteapot archvizAvatar

mouse la bir tık

mouse la bir tık zoom yaparsan %50 olan deger %100 olur gercekte olan gibi gozukur smail onu demek istemiş

http://teapotarchviz.com/
2014-12-18 18:38:41
  • Offline
  • Erkek
evren bende ilk başta senin sorduğun soruyu sormuştum
SemihkartalHalid Semih KARTAL

ancak gerçekten işe yarıyor. Daha pürüzsüz ve hızlı bir render oluyor. Sanırım ram`i daha çok kullandırıyor o ayarlar yükselince. Bir dene bence kendin gör.


http://semihkrtl.wix.com/freelance
2014-12-18 20:08:46
  • Offline
  • Erkek
burada subdivler 128 ve 1 saat sürdü
SemihkartalHalid Semih KARTAL

burada subdivler 128 ve 1 saat sürdü

burada subdivler 128 ve 1 saat sürdü

http://semihkrtl.wix.com/freelance
2014-12-18 20:10:06
  • Offline
  • Erkek
aslında bütün olay sample rate de.
SemihkartalHalid Semih KARTAL

aslında bütün olay sample rate de. grant warwick de öyle söylüyor eğer sample rate iniz full mavi ve yeşilden oluşuyorsa o render optimum güzellikte ve hızda oluyor. O maviliği yakalayana kadar 8 - 16 - 32 - 64 diye arttıradabilirsiniz. Yada benim gibi sabırsızsanız denemeden direk 128 e alın fıstık gibi render olsun.


http://semihkrtl.wix.com/freelance
2014-12-18 20:12:18
  • Offline
  • Erkek
örn
johonwayniMehmet KALAMANAvatar

örn

Burada belli antileasing açık kapalı arasındaki fark

©Mehmet KALAMAN | DXF
2014-12-18 20:45:43
  • Offline
  • Erkek
Halid; sample rate dedigin
nevermindevren öztürkAvatar

Halid; sample rate dedigin irradiance`in sample`larini mi diyosun? anti aliasing`in mi? anti aliasing ise bunun isik subdivs`i ile ne alakasi var? ozelden dersin linkini gonderir misin?


rock your body.
2014-12-18 23:18:43
  • Offline
  • Erkek
kemal son olarak sunu
nevermindevren öztürkAvatar

kemal son olarak sunu soyleyebilirim. gercek hayatta belki de 90° keskin olan hicbir obje yoktur. modelledigin objelerin kenarlarini yumusat, chamfer veya objen uygunsa mesh ya da turbosmooth at. halid`in gosterdigi ornekte masanin kenarlari cokoş cikmis.


rock your body.
2014-12-18 23:22:30
  • Offline
  • Erkek
yok ya o sample lar değil bu
SemihkartalHalid Semih KARTAL

yok ya o sample lar değil bu " sample rate " elements te filtre ekliyosunya render`a oradan aktif edin sample rate`i . Sample rate in olayıda o karedeki ayrıntıları çıkartabilmek için kaç defa ard arda sample eklediğini ölçtüğünü size renklerle gösterir. Eğer sample rate iniz full kırmızılarla doluysa o renderda çok fazla uğraşıyor demektir ve genelde pürüzlü bir render ortaya çıkar. Eğer mavi ve yeşillerle dolu bir sample rateiniz varsa mutlu bi renderdır o :D:D:D . ve o subdivisionları 128 yapınca ışıkta ve metaryalde gerçekten gözle görülür bi netlik ve hız sağlanıyor. Açıkçası makine bi kareyi yapmak için çok uğraşmıyor ve buda hız katıyor. Netliği niye sağlıyor onu anlayabilmiş değilim. İnsana full kırmızılarla dolu olması o sahneyi güzel render alması geliyormuş gibi geliyor. Daha çok çalışıyor makine sonuçta ama sonuç güzel olmuyor. Çok derin konular ya dur bulabilirsem atiyim grant warwickin linkini.


http://semihkrtl.wix.com/freelance
2014-12-19 00:18:36
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!