3ds Max : Render aldığımda ayarlamış olduğum kamera görüntüsü hatların dışına çıkıyor
arkadaşlar mrb
3ds max`te örnek bi sahne hazırladım ve perspektif ekranda kamerayı istediğim gibi ayarladım ama render aldığımda ayarlamış olduğum kamera görüntüsü hatların dışına çıkıyor bunu engelleme gibi bir şansımız varmı ?
yani daha da geniş açıdan ayarlanmış gibi görünüyor halbuki öyle ayarlamadım kamerayı
- Offline
- Erkek
" Shift F " tuşlarına basarak " Show Safe frame " özelliğini etkinleştirmen gerek. ekrana gelecek çerçeve içinde kalan alan senin gerçek render edilecek alanını belirtir.
- Offline
- Erkek
dediğiniz işe yaradı saolun :) bu çerçevenin boyutlarıyla oynama gibi bir şansımız varmı ?
shift + f yaptığımda biraz boyutlar kareye kaçıyor rahat sığdıramıyorum dikdörtgen gibi genişletebilirmiyim ?
- Offline
- Erkek
Render sekmesindeki çözünürlük ayarlarıyla oynayın,vermiş olduğunuz değerlere göre kendini oranlar.
- Offline
- Erkek
Hazır bir sahne kullanmaya çalışıyorum. Safe frame in içinde beyaz bir çerçeve daha oluşmuş durumda renderı o çerçeve den alıyor bunu nasıl kapatabiliriz ?
- Offline
- Erkek
- Offline
- Erkek