3ds Max : Reactor ile kumaş sorunu
merhaba arkdaslar reactor ile basit kumas denemesi yapıcaktım masayı seçip create rigid body c. ekliyorum sonra plane olusturp onada create c. c. `i ekliyorum renderda kumaş büzülüp uçup gidiyor buzulup dediğim polgonlar birbirne giriyor faln sonra programda acayipleşiyor kapayıp yeniden acmak zorunda kalıoyorum acaba sebebi hakkında fikirlerinizi yazarmsınız(pc performansından dolaylı bi sorun değildir donanımım iyi bide kumas yaparken olmaz yani .d + plane`nin segmentleri 1 falan değil )
- Offline
- Erkek
Sana tavsiyem,kumaş türü çalışmalarında max içinde bulunan Cloth (Kumaş) modifierini kullan.
Reaktör saçmalayabiliyor fakat xloth ile sorununu daha çabuk ve pratik çözebilirsin.
Kullanımı da gayet basit.Youtubede bir çok videosu var.5 dakika içinde kavrarsın...
- Offline
- Erkek
tesekkürler hiç kullanmadım yarın araştırıcam iy geceler .d
- Offline
- Erkek
Reactor de kuş misali kanat çırparak ufukta kaybolan kumaşlarla çok haşır neşir olmuştum ben de :) Reactor ayarlarından unit değerini büyütürseniz muhtemelen sorun çözülür. Yine de çoğu zaman cloth modifier daha kolay sonuç veriyor.
- Offline
- Erkek