3ds Max : Reactor Collision Sorunu
Merhaba, reactorle ilgili bir sorum olacak sizlere,
herhangi bir objeyi örneğin sphere objesini modifiye ettiğim zaman editable mesh yada poly farketmez, onunla herhangi bir objeyi etkileştiriyorum ama reactor sphere uyguladığım değişikliği algılamıyor
örn: bir küre yapıp onu hemisphere yaptık ve içini boşalttık diyelim bitanade ufak top yaptık ikisini katı obje olarak reactore tanıttık küçük topa 1 kg lık bir ağırlık verdik diğeri ise havada asılı kalıcak, reactorde preview yaptığım zaman küçük top kürenin içini dolu gibi algılıyor ve içine girmeden kenarından uzaya düşüyor.
Bu problem editable mesh yada poly yaptığım nerdeyse %90 her objede aynısı. reactorde objenin orjinal halini baz alıyor, sizce sorun nedir??
- Offline
- Erkek
tamam buldum,
properties ->simulation geometry kısmında concave mesh seçince algıladı
bu arada kendim sorup kendim cevap verdim ama olsun :)
- Offline
- Erkek
levent sen daha önce tisan inşaatta çalışmışmıydın?
- Offline
- Erkek
vaaaay erkan hocaammmm napıyosun yaaa. Daha geçen gün aklımdan geçtin. Kalp kalbe karşıymış. Kusura bakma biraz geç oldu galiba daha yeni girdim siteye. Napıyosun nasılsın?
- Offline
- Erkek