3ds Max : reactor cloth hakkında

hımm bunu bilmiyordum.çokta sempatik
3ddesigner3d designer

hımm bunu bilmiyordum.çokta sempatik menüleir vardı cok sevinemedim. ama belki görünce severim. nostaljiydi yani :D teşekkürler rakunner


2012-06-13 18:30:36
  • Offline
  • Erkek
2012 kullanıyorum mass fx

2012 kullanıyorum mass fx menüsünü nerden çıkarabilirim hiç görmedim


2012-06-13 18:39:16
  • Offline
  • Erkek
2012 de Massfx yok.
ETezerErgin TEZERAvatar

2012 de Massfx yok. 2013 de Pisik e eklendi... Nvidia 3d Oyun motoru olarak nitelendirilebileceği için, 3D Oyunlardaki bütün simulasyonları Artık Gerçek zamanlı 2013 Max de görebilir, malzeme özellikleri (metal, beton vs) değiştirebilirsiniz.
Saygılarımla,


[email protected] Sadece Hak Edenlere ...
2012-06-13 20:16:46
  • Offline
  • Erkek
2012 de de var
rakunnerrakunner

2012 de de var sadece mcloth yoktu. 2013 te mcloth ile birlikte alt yapısı değiştirildi.


2012-06-13 20:55:17
  • Offline
  • Erkek
konuyu doru yeremi açtım
cgmuratyildizMurat YıldızAvatar

konuyu doru yeremi açtım bilmiyorum. ben bardak yapıp bardağın içini realflowda su dodlurup kurşun ile kırmak istiyorum. 3d max da bardak modelleriyorum bardağı rayfire plugini ile parçalara bölüyorum bir tanede küre yapıyorum ve bardağa carptırıyorum. kürenin bardağa carpıp kırılmasını sağlıyorum. neyse sorunum bu dil:) asıl sorunum ben bu bardağı rayfire ile parçalara böldüğümde material verdiğimde tek bir bütün parçaymış gibi gösteremiyorum. yani küre bardağa capana kadar bardakda ki kırık hatların bellı olmamasını istiyorum. çarptıktan sonra o hatların çıkmasını ıstıyorum bunu nasıl yapabilirim.


2012-07-09 11:07:22
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!