3ds Max : Ray Fire
slm resimdeki kırılmayı ray fire ile yaptım ancak tam hakim değilim her parçanın kendı içinde kucülmesini nasıl sağlayabılırım asıl amacım her parça arasını 1.5 cm gibi açmak tek tek uğraşmak uzun sürüyor
- Offline
- Erkek
modifier list te rayfire fragmenter var ordan araları açarsın.
- Offline
- Erkek
ben bardak yapıp bardağın içini realflowda su dodlurup kurşun ile kırmak istiyorum. 3d max da bardak modelleriyorum bardağı rayfire ile parçalara bölüyorum bir tanede küre yapıyorum ve bardağa carptırıyorum. kürenin bardağa carpıp kırılmasını sağlıyorum. neyse sorunum bu dil:) asıl sorunum ben bu bardağı rayfire ile parçalara böldüğümde material verdiğimde tek bir bütün parçaymış gibi gösteremiyorum. yani küre bardağa capana kadar bardakda ki kırık hatların bellı olmamasını istiyorum. çarptıktan sonra o hatların çıkmasını ıstıyorum bunu nasıl yapabilirim.
- Offline
- Erkek
O değil de, bende de şöyle bir sorun var; top daha kutuya çarpmadan kutu aşağı doğru yığılmaya başlıyor, tabi top çarpınca da dağılma oluyor, ama ben istiyorum ki, top çarpmadan kutu yerinde sabit dursun... Bunu nasıl gerçekleştirebiliriz ???
Saygılarımla - Metin Kandemir
logo tasarımı, logo, logo tasarım, kurumsal imaj ve kurumsal kimlik hizmetleri
- Offline
- Erkek
3d maxin reactorunu cok ıyı kullanamıyorum bende. realflow o konuda cok daha gercekcı reactor olarak rıgıd body soft body cok cok daha ıyı sımılasyonları onu kullan bence gayaet basıtte max daha zor o konuda. tabı bunların heosi kendı fıkrım:)
- Offline
- Erkek