3ds Max : ProBoolean Sorunu
Arkadaşlar merhaba
Bir objeden diğer objeyi ProBoolean ile çıkartıyorum, düzenleme için objeyi Editable Poly yapınca çizim üzerinde çok saçma yerlerde edge ler oluşuyor. Render alırken o edge ler sıkıntı yaşatıyor.
Editable Poly nin ProBoolean tarzı bir fonksiyonu var mıdır? Yüzeyi bozmadan nasıl bu işlemi yapabilirim?
- Offline
- Erkek
slice ile kesmen lazım editpolyde ben o şekilde yapıyorum..
- Offline
- Erkek
BİRDE BOOLEaN Nİ DEne onda sorun çıkmayabilir...
- Offline
- Erkek
daha iyi yardım edebilmemiz icin her hangi bir resim paylaşır mısınız?
- Offline
- Erkek
Proboeelan ın alt taraflarına bak bakalım quadratlize diye bi şi var mı? Ve mecbur kalmadıkça Boolean(veya pro) kullanmayın...
- Offline
- Erkek
dostum boolean özelliği objede yeni edgeler oluşturur ,bunun için slice modifierını kullanabilirsin yada slice plane
- Offline
- Erkek
ergin hocaya katılıyorum boelan ve probolean dan uzak durun :D
- Offline
- Erkek
Evet boleanlar biraz sorunlu. Bolean ile çalışırken modellerin edge sayılarını uygun bir şekilde ayarlıyorum (göz kararı :D ) Boleandan sonra poly den kendim edge düzenini yeniden yapıyorum, ortaya sorunsuz bir model çıkıyor.
- Offline
- Erkek
Proboolean işleminden sonra
Editable Poly işleminden sonra.
Yüzeyde oluşan tuhaf edge ler burada çıkıyor.
@halka
Bolean ile çalışırken modellerin edge sayılarını uygun bir şekilde ayarlıyorum derken nasıl yapıyorsunuz bunu?
@ETezer
Quadrilateral var evet. Make Quadrilaterals kutucuğunu işaretleyince yüzeyde bayağı bir polygon oluşturuyor. Nasıl kullanacağım bunu?
quadratlize
Slice Plane i düz bir yüzey için yapabiliyorum fakat, pencere, kapı gibi boşluğu duvarın içine giren bir şekilde yer açmak için nasıl yapabilirim?
- Offline
- Erkek
- Offline
- Erkek