3ds Max : Proboolean Kararma Sorunu
Proboolean Kararma Sorunu
MetoboyCaner AYDIN
Objeyi bölmek için proboolean kullanıyorum objenin üzerinde karartılar çıkıyor ve gitmiyor. Ne yapmam lazım?
https://i.hizliresim.com/zJkMkY.jpg
2017-12-01 13:33:52
- Offline
- Erkek
uv
drekonNecmi Demirkeser
"UVW Map" modifieri uygulayınca gitmesi lazım. Tabii normaller ters dönmüş de olabilir.
Game maker
2017-12-01 14:19:03
- Offline
- Erkek
Boolean topolojiyi bozuyor. Smooth
okitoErdem Türkoğlu
Boolean topolojiyi bozuyor. Smooth modifier ile de düzelmiyorsa topolojisinin elden geçmesi lazım.
Kaldı ki bu eğimli ya da oryantasyonlu bir yüzey de değil. O pencere alınlıklarını edit poly ile yapın.
2x Intel Xeon E5-2670 Asus GTX 980ti 32GB RAM
2017-12-01 16:46:55 Edit:2017-12-01 16:48:05
- Offline
- Erkek
Teşekkürler
MetoboyCaner AYDIN
Acelem oldugundan dolayı sorunu photoshopta boyamak zorunda kaldım. Bir daha olursa denerim artık:)
2017-12-02 10:59:42
- Offline
- Erkek
Kapalı
Topic closed automatically because it`s been more than a year!