3ds Max : Pflow- Shapeİnstance FindTarget ??
Sa.
Arkadaşlar şimdi sahneme bir text çizdim "A" harfi.Bunun etrafını pflow`da findtarget komutuyla box`lar ile doldurmaya çalışıyorum muntazam biçimde.Kısmen yaptım ama takıldığım nokta şu;
Shapeinstance ile çizdiğim box`ı particle olarak belirliyorum ama bunlar Text`in etrafını kaplarken birbirine giriyorlar iç içe yani.Bunun önüne geçemedim parçacıkların yani box`ların birbiri ile etkileşime geçip nasıl birbirlerine çaprmalarını sağlıyacağım bilemedim.Normalde bu tip işler için deflactor kullanıyorum ama bunlar particle yani nasıl yapılır bilemedim.
Bu konu hakkında bana yardımcı olursanız sevinirim...
http://b1110.hizliresim.com/11/10/8/14974.jpg
- Offline
- Erkek
Objelerine Rigid body özelliği atamalısın. Kullandığın sürüme göre farklılık gösterebilir. ( 2012 de "massefx"den yapabilirsin diğer sürümlerde sanırım "Reactor" ile yapabilirsin)
- Offline
- Erkek
Cevap için teşekkür ederim.
Physx Riggid Body atadım fakat particle`ları görmedi.Normal bir objeye attığımda oluyo ama particle`lar üzerinde işe yaramadı reactör`den ziyade pflow ile yapmak istiyorum yokmudur bir yolu yordamı :)
- Offline
- Erkek
Ben maxte pf kullanmadım hiç. c4d de particle için tanımladığımız objeye atayabiliyoruz. sende de box objesine Physcsden kinematik rigid body atadığında olmuyor mu? Particle a atamayıp, particle için seçtiğin instance objesine atayabilmen lazım mantıken.
- Offline
- Erkek
aslında particle için seçtiğim instance objesine denemememiştim bi denim o zaman.
- Offline
- Erkek