3ds Max : paradox çalışma
Camerayı perspektif değilde ortographic
Camerayı perspektif değilde ortographic yaparsanız dilediğiniz her paradoxu yapabilirsiniz.
- Hiç...
2012-05-03 09:56:01
evet şimdi siz soyleyince
evet şimdi siz soyleyince aklıma geldi ortographic gorunumde de derınlık hıssı yok
https://www.behance.net/yunusemredayi3d
2012-05-03 10:09:21
peki vray pysical camerayı
peki vray pysical camerayı nasıl ortographic yapabilirim?
Küplerdeki püf noktası İzometrik
AR6AHMET ÖZKANTAR
Küplerdeki püf noktası İzometrik perspektif ile alakalıdır. Hayal gücünüze bağlı olarak geliştirebilirsiniz. AutoCAD ile perspektif çizim yapan tasarımcılar benzer durumla çokça karşılaşır. Basitçe aşağıdaki gibi açıklamasını da yaptım.
2012-05-03 13:08:04 Edit:2012-05-03 13:27:57
phısıcal kamerayla ugraşma renderı
phısıcal kamerayla ugraşma renderı ya target kameradayken hareket araçlarından göz ısaretının altındakını kullan yada okanın dedıgı gıbı perspektiv modundan ortographic geç
kısayol u harfi goruntuoyle gozukuyor o zaman
https://www.behance.net/yunusemredayi3d
2012-05-03 13:11:03 Edit:2012-05-03 13:11:32
çalışmamın son hali
çalışmamın son hali
https://www.behance.net/yunusemredayi3d
2012-05-03 13:16:01
yeni bir paradox örneği
yeni bir paradox örneği
https://www.behance.net/yunusemredayi3d
2012-05-03 14:50:57
Paradoksun duayeni Esherden örnekler:
Paradoksun duayeni Esherden örnekler: http://www.mcescher.com/Gallery/gallery-recogn.htm
Bir düşte yaşıyoruz. Düşleyenin olmadığı, düşün kendini düşlediği bir düş.
2012-05-03 16:20:29
birtanede benden
bende bitane yapayım dedim
https://www.facebook.com/3detasarim
-
3dsmaxtr.blogspot.com
www.lycinteraktif.com
2012-05-03 17:57:56
güzeel:) aslında bemim
güzeel:) aslında bemim aklıma gelen tam anlamıyla içinde paradox bulunduran bir çalışma. bu çalışma öyle olmalı ki . içindeki mesajı paradox la vermeli. cok daha guzel bır ış çıkar ortaya.
https://www.behance.net/yunusemredayi3d
2012-05-03 18:17:09
Kapalı
Topic closed automatically because it`s been more than a year!