3ds Max : objeleri birleştirme sonrası kaplamaların farklı açılara bakması

objeleri birleştirme sonrası kaplamaların farklı açılara bakması
kirmizi-beyazBlue DreamAvatar

Arkadaşlar selam size iki sorum olacak

http://i40.tinypic.com/23pra1.png

3ds max ile iki objeye kaplama atadığımda resimde göreceğiniz üzere kaplamalar farklı yönlere bakıyor 1 ve 2 olarak işaretledim ben bu iki objeyi birbirine attach yaptım ama tam bir bütün gibi olmadı kaplamalar farklı açılara bakıyor bu kötü oldu iki objeyi nasıl bir yöntem ile düzeltmem gerekiyor ?

ikinci sorum resimde görülen kahverengi kısım üstteki kaplama ile aynı neden böyle bir görünüme sahip oldu bilgim yok bu objeyi çizmek için şunları uyguladım

üst üste farklı boyutlarda circle çizdim sonrasında birisini editable sipline yaptım ve diğer altta kalanları attach yapıp birleştirdim ve cross section > smooth uyguladım son olarak surface yaptım sonuç bu :)

bu konuda yardımcı olurmusunuz arkadaşlar ?


2013-07-30 17:07:07
  • Offline
  • Erkek
arkadaşlar bilen biriniz vardır
kirmizi-beyazBlue DreamAvatar

arkadaşlar bilen biriniz vardır elbet vereceğiniz cevabın zamanlaması benim için çok değerli herşeyi bıraktım sizden gelecek cevabı bekliyorum :)


2013-07-30 17:58:03
  • Offline
  • Erkek
Kaplamanın yönlerinin belirlemesi için
yavuzSerkan Yavuz

Kaplamanın yönlerinin belirlemesi için onjene UVW map atmalısın. Bunu modifier kısmından uygula. Box, spherical, planar vs kısmından sana uygun olanını kullanabilirsin.


2013-07-30 18:01:43
  • Offline
  • Erkek
söylediğinizi yaptım tam istediğim
kirmizi-beyazBlue DreamAvatar

söylediğinizi yaptım tam istediğim gibi oldu süper :) teşekkürler
peki alttaki kahverengi olan bölüm neden böyle olmuş olabilir ?


2013-07-30 18:07:15
  • Offline
  • Erkek
alttaki bölüme de UVW
kirmizi-beyazBlue DreamAvatar

alttaki bölüme de UVW map uyguladım sorun çözüldü işlem tamamdır :) teşekkür ederim tekrardan


2013-07-30 18:22:18
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!