3ds Max : Obje birleştirmeyle ilgili fikir
Arkadaşlar merhaba, google skechtup ile locasyondan bir konum alıp buranın 3D halini 3DsMax programına import ettim .. Kaba taslak düşünürseniz yere bırakılan örtü gibi duruyor benim sorunum bunun acık yerlerini kapatmam.. Ne kullanmalıyım ?
Yani içi boş duran örtü parçasını sanki içi dolu kaya gibi göstermem gerekiyor. Modifier menüsünde vardı kalıp haline getiren bir nesne ama adını hatırlamıyorum ?
- Offline
- Erkek
cap holes bir dene istersen olmazsa sonra tekrar yaz başka çözümlere bakarız.
- Offline
- Erkek
Malesef üst taraflarıda birleştiriyor
- Offline
- Erkek
Şöyle bir çözüm buldum.. Nesnenin etrafından spreyle işaretleyerek seçtim, aşağı doğru uzattım ve slice ile duz bir şekilde kestim. en azından guzel bır ada gorunumune kavustu bu sekılde
- Offline
- Erkek