3ds Max : Net bir görüntü elde edebilmek ?
- Offline
- Erkek
Buralarda sağlam dersler var
http://www.thegnomonworkshop.com/
http://eat3d.com/
- Offline
- Erkek
Furkan bey dediğiniz sitede 3ds max ile ilgili tutorial çok az ve render ile ilgili değil.
- Offline
- Erkek
gel senle bu eğitim setini ortaklaşa alalım. sinan bey
http://www.3degitim.com/VRayRender_SP4_Egitim_Seti.asp
senin sorunun az çok bende yaşıyorum bizim ilacımız bu 55 saat vray render ve ışık anlatıyor bunu izledikten sonra güzel renderlar alırız galiba
- Offline
- Erkek
- Offline
- Erkek
Bunun için ayar veya şu ışık bu ışık öğrenmene gerek yok "iyi bir göze ihtiyacın var "gerçeği analiz edebilem yeteneğine ve temel fotograf bilgisine.(galerinizden gördüğüm üzere, bu eğitilmemiş te olsa sizde büyük oranda var) Gerisi zaten gelir. En önemlisi Bu iş bilerek yapılan bir iştir her hareketin hakkını temelini bilmek gerekir. sözlük canavarı ve wikipedia kurdu olmanızı öneririm.
- Offline
- Erkek
mantık olarak kaplamaların renk uyumuna dikkat etmek`de faydalı arada kontras yaratacak kaplamalar kullanmak gerek benim sonra ışık üzerinde yoğunlaşman
aşağıdaki linki incele, diger tutorialleri incele faydalı olabilir
http://www.ronenbekerman.com/making-of-loft/
- Offline
- Erkek
Fatih bey doğru diyorsunuz fakat biraz eksik kısmı var.Şu kısmları eksik.Sadece göz yetmeyeceği.Gözle görebildiğin birşeyi nasıl renderda yapabileceğini bilmekde gerekir.Wikipedia yı biliyorum ve arasıra orada araştırma yaptığım oluyor fakat 3d alanda caustic ve gı dışında bakılabilecek bir kaynak olmadığını düşünüyorum ? yada wikipediada neye bakabilirim ?(sözlüklerden hoşlanmıyorum bilgilerin yanlış olduğunu düşünüyorum.fakat 3d ile ilgili bir sözlük varsa hiç duymadım adresi varmı sizde ?)
Emre bey Çok teşşekkür ederim. verdiğiniz linki inceledim aynı yeri modellemeye başlıyorum hatta o koltukların yapımını anlatan bende tutorial vardı onu izleyip koltuk u oluşturduktan sonra geri kalan kısmı basit birebir aynısnı yapacağım umarım render oradaki kadar kaliteli çıkar.texturelerde ise bolca düzenleme yapıyorum.Fakat v-ray pyscial kamerada bi özellik var neutral özelliği bu özellik sayesinde texturenin rengini açmama veya kapatmama gerek kalmıyor.(Fakat tabiki bump ve spec kanalını photoshopda çıkarıyorum.)
- Offline
- Erkek
Benim verdiğim linklerde render ile ilgili dökümanlarda mevcut http://www.thegnomonworkshop.com/store/products/tutorials/jpa_series/ araşırmak gerek.
- Offline
- Erkek
Halen Araştırıyorum fakat kaynak bulamadım henüz.Furkan bey sizin gönderdiğiniz link i inceledim sanırım ücretli dersler araştırıyorum onları.
- Offline
- Erkek