3ds Max : müdür koltuğu modelleme
- Offline
- Erkek
- Offline
- Erkek
- Offline
- Erkek
10 etti
- Offline
- Erkek
çok teşekkür ederim paylaşım için ancak düğme yerlerinde dediğiniz yöntemi uyguluyorum. yaşadığım genel modellemem şu editable poly modunda istediğim kıvrımdaki edgeleri oluşturduktan sonra belirlediğim yüzeyleri inset exturude yada bevel ile olulturduğum yüzeylere chamfer atıp. ardından oluşmuş düz şekili FFD ile istenilen konuma getirip modellemeyi bitiriyorum. benim sıkıntı her yüzeydeki kıvrımlı hatları tam gerçekçi bire bir yansıtamamak.çünkü resimde gördüğünüz gibi her yüzey ayrı kıvımlı hatlara ve şişkinliğe sahip oluyor. belli bir aşamadan sonra FFD her yüzeye uyguladığım zaman edgelerin üst üste binmesinden doolayı kırıklar oluşuyor
- Offline
- Erkek
anlıyorum. ana kıvrımlar dışındaki rastgele küçük kıvrımlar texture/bump ile halledilmeli bence. hem daha az polygon olur hem de daha gerçekçi.
- Offline
- Erkek