3ds Max : Modelleme yardımı
Selam,
linkteki objeyi displace harici nasıl modelleyebilirim acaba? Max dışında bir program da olabilir.
https://www.theinvisiblecollection.com/wp-content/uploads/2019/12/Liljenkrantz_6684-1.jpg
- Offline
- Erkek
proboolean
- Offline
Proboolean yapabilmek için, onlarca gelişigüzel organik şekli yarım küre formunda yerleştirmek gerekecek. Onu yapmak ta ayrı sorun. Farklı bir yöntem mi kastettiniz, biraz daha açabilir misiniz?
- Offline
- Erkek
Eğer bilginiz varsa ki yapmak için çok fazla bilgide gerekmez bence, zbrush da sculpting ile yapabilirsiniz. Elinizde bu desene benzer bi alpha varsa yoksa photoshop da hazırlayabilirsiniz, videoki yöntemi deneyebilirsiniz. Zbrush da bunu yaptıktan sonra fbx olarak çıktı alıp kullandığınız program da retopoloji yapabilirsiniz.
- Offline
- Erkek
https://www.youtube.com/watch?v=a7CT8MruMcI linki atmayı unutmuşum :D
- Offline
- Erkek
Deneyeceğim, teşekkürler.
- Offline
- Erkek
3ds max Graphite modelling tools’da polygon modelling sekmesinde topology toolunun skin seçeneğini kullanarak denemekte fayda var
- Offline
- Erkek
Boolenanın ne sakıncası var anlamadım ama kaya yapma scripti var rockmaker dı sanırım o veya ona benzer birşeyle de çözebilirsin diye düşünüyorum
- Offline