3ds Max : modelleme sorunu
resimdeki gibi fakat ağaç olarak düşünelim telden yapılacak nasıl modelleye bilirim.. bir tekniği var mıdır yardımcı olursanız çok sevineceğim
- Offline
- Bayan
basıt olarak bı agac modelı olusturun maxte. cok fazla bırbırıne yakın vertexler olmamasına dıkkat edın cızımı yaparken cızım bıttıkten sonra modelınızı edıtable poly objesıne cevırın ve modıfıer lıstten lattica komutunu secın ordan geometry altındakı apply to entıre object secenegını ıptal edıp struts only from edges secenegını secıp asagıdakı radıusu 0.1 gıbı cok kucuk bı degere getırın yada sıze ne kadar lazım ıse. ben sızın ıcın bı ornek hazırladım asagıdakı lınkten yapılmıs halını ındırebılırsınız.
https://rapidshare.com/#!download|819tg|4159916118|agac.rar|943|RapidPro%20expired.%20%2834fa3175%29
Saygılarımla
- Offline
- Erkek
Bende merak ettim indirdim ama 2010 da hiç bi şekilde açamadim
- Offline
- Erkek
- Offline
- Erkek
ben max 2011 de kaydettım ondan acamıyorsunuzdur.
ulas ıcınde de tel kafes ıstıyorsan ıcersııne de cızgıler ekleyebılırsın o zaman ıstedıgı tam olmus olur. Kısaca ıstemıs oldugu seyın yolu bu sekılde tam ıstedıgını olusturmak onun modellemesına kalmıs. Ben basıt olarak yaptım daha cok edgeler olusturarak tam ıstedıgı sonucu alabılır arkadas.
- Offline
- Erkek
Teşekkür ederim
3ds olarak kaydetmesi lazım tabii.
Bende böyle bir görüntü oluşacağını tahmin etmiştim.
Ama merak işte.
- Offline
- Erkek