3ds Max : Modelleme ile ilgili bir soru
Merhaba arkadaşlar, linkteki modeli nasıl yapabilirim acaba? Boolean yöntemiyle yapılmayacak gibi duruyor.
http://i.imgur.com/jHEEuR8.jpg
- Offline
- Erkek
boolean yontemi ile yapilabilir ya da autocad biliyorsaniz trim komutu ile cok kolay yapabilirsiniz
- Offline
- Erkek
Model için hızlı bir deneme yaptım. Aşamaları kısaca;
- Spline(Circle) ile şekli çizdim.
- Shape merge ile şekli plane`in üzerine projekte ettim.
- Edit Poly`i modifieri ekleyip, buradan elements`i seçip iç boşlukları sildim.
- 360 derecelik Bend uygulayarak silindir haline getirdim.
- Tekrar Edit poly uyguladım ve bend uyguladığımda kesişen kenardaki vertexleri seçip weld ettim.
- En son Shell modifieri uyguladım.
- Offline
- Erkek
Cevaplar için teşekkür ederim.
- Offline
- Erkek
Yavuz bey alternatif bir dikdörgen içine desenlerden bir tanesini çizin çoğaltınız . Hepsinini bir birine attach komutu ile tek bir objeye çevirin sonra extrude uygulayın arkasına bend ile bükün.
- Offline
- Erkek