3ds Max : Mimari Ve aydınlatma
Dış mekanlarda yabancı sitelerde görmüştüm (Bende çok iyi bilmiyorum bu işi ama ordaki derslerde gayet iyi sonuçlar verdiğini gördüm)
Target Direct Light (Güneş için) : 1.0 Multiplier
Shadow : Vray Shadow
Vray Dome Light (Ortam için) : Multiplier 1.75 yada 1.65 gibi bir değer.
Store Irradiance Map : On
Visible : On
Affect Reflection Refraction : On
Vray Camera F number : 4 yada 4,20
Shutter : 30 yada 35
ISO : 100
Bu değerler ile bir deneyebilirsiniz.
- Offline
- Erkek
Vraydan başka bir ışık,kaplama ve render sistemi yok mudur yahu? Mentalrayın gücü orada sizi beklerken hele.
Dış mekanda bari bir şans verin.
- Offline
- Erkek
Katılıyorum. Mental Ray gerçekten çok güçlü bir render motoru, hatta dış mekan animasyonlarımda kullanıyorum bazen ama eksik olan bişeyler var gibi.. Ya ışık-gölge simülasyonları yeterince gerçekçi değil yada başka bişey var ama ben bulamadım :D
Yine de Vray`den daha rahat kullanıma sahip olduğunu söyleyebilirim..
Işık olayında özellikle Maxwell`i çok beğeniyorum. Hatta firma render motoru değil ışık simülasyonu olduğunu söyleyebilecek kadar güveniyor kendine ki haksız da sayılmazlar.
- Offline
- Erkek
Bir ders hazırlasam size en azından 10 tane dış mekan aydınlatma kombinasyonu sunabilirim. Fakat bunun dersi yeteri kadar var nette. Ayrıca olayın bir de render sonrası aşamaları var ki bu da ayrı bir şey zaten.
Render ayarları veya çözümleri sahneye göre, bunu yapan şahısa göre ve birçok etkene göre değişir. Bunu sabitleyen veya bir tek ayar üzerinden gideceğini düşünenler yanılıyor.
- Offline
Handa hanım yorumunuzu küçük harfler ile yazarsanız çok daha iyi olur. Buralarda tümü büyük harf olan yorumlar pek sevilmez ve hoş karşılanmaz.
- Offline
uyarı için teşekkürler:)
- Offline