3ds Max : Merge Sorunu
Selam arkadaşlar. İşim gereği bazen kısıtlı zamanda hazır model kullanmak zorunda kalıyorum. Sorun şu; Önceden max 2010 yüklüydü bende, evermotion archmodels serisindeki kaplaması mevcut olan dosyaları istediğim gibi merge edebiliyordum. Şimdi Max 2012 kurdum fakat archmodel lerden merge ettiğim objelerin kaplaması artık gelmiyor her seferinde material editörden kendim tanımlamak zorunda kalıyorum.Başka yollarda denedim archmodels in olduğu klasöre maps ve texture dosyalarını taşıdım yine olmadı.Son olarak Customize seçeneğinden Custom UI default swicther sekmesinden soldan max.vray i seçtim sağ taraftanda default seçtim.Yeniden başlattım yine düzelmedi.Acaba bilginiz var mı bununla ilgili Max2012 de hazır objeyi kaplaması bozulmadan nasıl çağıracağım :(.İlginiz için şimdiden teşekür ederim.
- Offline
- Erkek