3ds Max : Max modellemede oluşan kara lekeler
Herkese iyi çalışmalar, benim sorunum yapmış olduğum modellerde genelde kara bir leke çıkıyor, TR3D ve diğer sitelerde araştırdım bazı konu başlıkları var fakat önerilen çözüm yolları benim için yararlı olmadı bir türlü sorunun çözümünü bulamadım ve can sıkıcı bir hal almaya başladı. İlgilenirseniz sevinirim, teşekkürler.
hizliresim.com/2n8lVq
hizliresim.com/BvDd5g
hizliresim.com/ZM7qPa
hizliresim.com/o0rmRm
- Offline
- Erkek
Şu ureleri ayırıp net yazın Kopyalarken 9 doğuruyoruz
- Offline
- Erkek
Ahmet Küçükkaya, linkleri düzelttim kusura bakamayın biraz karışıktı.
Bülent Taşgelen smooth ekleme ile olmadı.
Poly e çevirip o yüzeyleri silip yenilerini oluşturdum yine olmadı. İlginize teşekkürler.
- Offline
- Erkek
İyi çalışmalar teşekkürler.
- Offline
- Erkek
modellerinizin edge lerini (wireframe) görebileceğimiz şekilde görsel gönderebilir misiniz ?
- Offline
- Erkek
Smoothing Group`tan auto smooth yaptığınızda düzelmesi lazım.
Ya da viewport ayarlarından sahne aydınlatmasını kapatın açıya göre ışığı kırmasın.
- Offline
- Erkek
Bildiğim kadarıyla bir hata değil bu. Sahneye ışık eklersen kaybolacaktır. Sahneye ışık eklemediğin zamanlarda 3Ds Max viewportta iki adet ışık kaynağı varmış gibi aydınlatır sahneyi. Bu ışıkların gölge etkisi olmalı o gördüğün.
- Offline
- Erkek
Erdem Türkoğlu, Autosmooth yapınca birşey değişmedi hizliresim.com/VPa3Rr
viewport da ışık4 ayarları dediğiniz Attenuate lights da da sorun devam ediyor.
Mustafa Can, wireframe de render aldım aynı yerde yine kara lekeler var hizliresim.com/OVAypD
- Offline
- Erkek
Deniz Ertan işık eklenmiş hali ile 2 tane render aldım.
hizliresim.com/yN5zB9
hizliresim.com/jX3Q09 ikincisinde hata kaybolmuş gibi görünüyor fakat emin değilim, sahneye ışık eklemek değilde sanki bu hatayı kapatmak için ek ışık mı konulması gerekiyor.
- Offline
- Erkek